loading...

تابلوسازي

خدمات ايمني و تابلو سازي و خدمات چاپ

بازدید : 92
دوشنبه 22 دی 1399 زمان : 18:05

تابلو چلنیوم یکی از برترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که به شیوه های متفاوت در بازار تابلوسازی ساخته می شود . تابلو چلنیوم شاخ تابلوهای تبلیغاتی است به همین دلیل طرفداران زیادی دارند و به شیوه های متفاوتی اجرا می شود که عبارتند از :

تابلو چلنیوم ساده :

رویه این حروف با استفاده پلکسی و لبه ها با استفاده از رول چلنیوم ساخته می شوند .

تابلو چلنیوم کریستالی :

تابلو چلنیوم کریستالی برای اینکه ساخته شود از دو عدد پلکسی گلس استفاده می شود تابلوساز بر روی پلکسی گلس دوم برش هایی ایجاد می کند که این برش ها سبب شکست نور می شود و نقاطی براق و درخشان در تابلو به نمایش گذاشته می شود و از دانه ها و مواد ریزی شبیه به دانه های کریستال در آن ریخته می شود .

تابلو چلنیوم الماسی :

همچون تابلو چلنیوم کریستالی است و همان روند را طی می کند تا ساخته شود اما دیگر از دانه های کریستالی در ساخت آن استفاده می شود .

تابلو چلنیوم ستاره ای :

نقاط ستاره ای این تابلو بسیار جذاب و درخشنده است و می تواند رخ زیبایی را برای این تابلو فراهم سازد .

تابلو چلنیوم لترمکس :

لترمکس تابلویی است که در کناره های حروف برجسته چلنیوم دور تا دور شکافی ایجاد می شود که در این شکاف از پلکسی شیشه ای استفاده می شود و نور از قسمت شیشه ای به شکلی جذاب به نمایش گذاشته می شود .

بازدید : 202
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تابلو كامپوزيت :

يكي از انواع تابلوهاي تبليغاتي كه پس از تابلو چلنيوم داراي كاربرد زيادي مي باشد تابلو كامپوزيت است . كامپوزيت متريالي است كه براي ساخت انواع تابلو حروف برجسته كه به عنوان تابلو مغازه يا تابلو فروشگاهي ساخته مي شود مورد استفاده قرار مي گيرد . در واقع در حوزه تابلوسازي از ورق كامپوزيت مي توان به عنوان زيرساز براي كليه حروف برجسته استفاده نمود . در ساخت تابلو كامپوزيت از ورق هاي كامپوزيتي كه حاوي دو ورق آلومينومي، دو لايه چسب و يك لايه پلي اتيلني است استفاده مي شود . ورق هاي كامپوزيت بسيار نازك هستند و ضخامت كلي آن حدود 4 ميلي متر است به همين دليل داراي وزن كمي مي باشند . اين ورق ها بسيار منعطف مي باشند براي همين نيز شكل پذيري عالي دارند و براحتي مي توان به قسمت هايي از نماي ساختمان قوس و شيار داد و طرح هاي خارق العاده اي خلق كرد . ورق هاي كامپوزيت مقاومت بالايي در برابر رطوبت و شرايط نامساعد آب و هوايي دارند اما براي جلوگيري از پوسيدگي مي توان به جاي استفاده از چسب ها و نوارهاي لاستيكي ، از كناره هاي اچ وي ال بهره برد .

آموزش ساخت تابلو كامپوزيت :

ساخت تابلو كامپوزيت با حروف برجسته در ساخت اين نوع تابلوي تبليغاتي از متريال كامپوزيت براي زمينه حروف بهره گرفته مي شود نوع حروف درج شده بر روي اين متريال به سليقه و بودجه مشتري بستگي دارد هر چه جنس با كيفيت تر انتخاب شود قيمت تابلو كامپوزيت بيشتر خواهد شد .
نوع حروف بكاررفته در تابلو كامپوزيت مي تواند از حروف برجسته پلاستيك ، حروف برجسته چلنيوم ، حروف برجسته فلزي ، حروف برجسته استيل و ساير حروف برجسته باشد .
طراحي تابلو كامپوزيت مي تواند ساده يا اينكه تركيبي از چند رنگ متفاوت و يا تلفيقي از دو يا سه متريال باشد .

بازدید : 248
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

از اركان اصلي ساختمان كامپوزيت كه همواره در مقابل چشمان افراد است مي توان به طراحي نماي ساختمان و دكواسيون فضاي داخلي آن اشاره نمود . براي ساخت نماي ساختمان از مصالح ساختماني متعدد نظير سنگ ، چوب ، شيشه و ورق كامپوزيت بهره مي برند . طراحي نماي كامپوزيت با استفاده از ورق هاي كامپوزيت به شيوه ها متعدد ريلي و ثابت قابل اجراست

كامپوزيت چيست ؟

يك نوع مواد تركيبي است كه توسط دو لايه ورق آلومينيوم و يك هسته داخلي كه از مواد پلي اتيلين و يا مواد معدني ضد حريق است به همراه يك پوشش رويه از جنس رزين PVDF تشكيل شده است كه پس از اتمام مراحل نصب نماي كامپوزيت ، ورق هاي كامپوزيت آلومينومي به عنوان پوشش نهايي مورد استفاده قرار مي گيرد كه حداكثر اين پوشش به 4 ميليمتر ميرسد .

ورق هاي كامپوزيت براي پوشش نماي ساختمان با پانل هاي بزرگ و همچنين ساخت تابلوي تبليغاتي كاربرد دارد . تابلو كامپوزيت يكي از انواع تابلوهاي تبليغات مدرن است كه امروزه همگام با نماي ساختمان ، نماي مغازه و تابلو راهم با استفاده از ورق هاي كامپوزيت پوشش مي دهند و نمايي به صورت يكدست در رنگ هاي تركيبي ايجاد مي نمايند . قيمت تابلو كامپوزيت نسبت به قيمت تابلو چلنيوم با صرفه تر است و امكان ايجاد روشنايي براي اين تابلو هاي تبليغاتي نيز فراهم است .

بازدید : 134
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تبليغات يكي از سرمايه هايي است كه هر كسب و كار براي حال و آينده خود در نظر مي گيرد . تبليغات رمز موفقيت براي هر نوع مشغله اي است . اگر شما ارائه دهنده كالا و يا خدماتي هستيد براي آن كه بتوانيد مشتريان خود را در اين بازار رقابتي تنگاتنگ حفظ نماييد و يا بتوانيد مشتريان جديدي كسب كنيد نياز به شناخت بازار و مشتريان و خلق و خوي آنها داريد تا بتوانيد به موقع رفتار بازار و مشتريان را بسنجيد و تبليغات ثمر بخشي انجام دهيد .

تبليغات انواع متفاوتي دارد كه صاحبين كسب و كار با توجه به شناخت بازار و مشتريان خود نوعي از آن را برمي گزينند . از يك تابلوي تبليغاتي ساده گرفته تا تبليغات در شبكه هاي اجتماعي و رسانه ها . فرقي نمي كند كه كدام شيوه را براي تبليغ بر مي گزينيد آن چيزي كه حائز اهميت است پيام تبليغاتي و گيرايي آن مي باشد . تبليغاتي كه به عنوان تابلو مغازه بر سر در مغازه نصب مي شود همچون تابلو چلنيوم حاوي پيام تبليغاتي نيست بلكه هدف آن معرفي و شناسايي نوع كسب وكار است كه خود آن هم بسيار اهميت دارد زيرا مغازه بدون تابلو خانه بي پلاك مي باشد . اما تبليغاتي كه به عنوان بيلبورد و يا پيام هاي كوتاه مندرج در سايت ها نصب مي شوند حاوي پيام تبليغاتي هستند كه اين پيام و كلمات بكار رفته در آن بسيار حائز اهميت مي باشد

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 2449
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه